Nem kötelező, anélkül is tud vásárolni. Ez egy kényelmi funkció. Regisztráció után, újbóli rendelés leadásnál nem kell mindig újra kitöltenie az adatait.
Arra szeretnénk kérni, hogy megrendelését írásban adja le.
Csak így tudunk felelősséget vállalni a munkánkra. Mi és Ön is hibázhatunk és mindkét félnek az a megnyugtató, ha egyértelmű a helyzet.
Ha nem szeretne webáruházon keresztül rendelni csak egyszerűen küldje el nekünk egy rövid e-mailben a megrendelését az info@kerl.hu e-mail címre.
Igen. A hitel és lízing lehetőséget pénzügyi partnereink biztosítják, mindig egyedi elbírálás alapján. Amennyiben nagyértékű termelőeszközt szeretne beszerezni lízing vagy hitel igénybevételével, kérjük keressen minket elérhetőségeinken.
Igen. Mindenféle formátumban el tudjuk készíteni a pályázatos ajánlatot. Sőt, akár pályázatírónk segít a pályázat beadásában is. Forduljon kollégáinkhoz ezügyben.
Bemutatótermünkben előre egyeztetett időpontban a legtöbb raktáron lévő eszközünket megtekinthetik. A telepített szerszámgépek közül többet akár működés közben is meg tudunk Önnek mutatni régebbi vevőinknél előre egyeztetett időpontban.
Igen! A kerl.hu oldalon naprakész pontos a készlet információ. Jelenleg 98-99% pontossággal tudjuk kijelezni a készletinformációkat. Dolgozunk azon, hogy teljesen naprakész információkkal szolgáljunk. Ha 100% biztonsággal szeretné tudni a készletinformációt, keresse kollégáinkat elérhetőségeinken.
A webáruházban belépés nélkül a listaárakat vagy az aktuális akciós árakat látja. Amennyiben n szerződéses partnerünk, belépés után a saját, kedvezményes, illetve akciós vagy nagyker árait fogja látni. Ahol nem lát árakat, ott kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken.
Bizonyos termékeinket csak ajánlatkérést tud küldeni nekünk. Többnyire ezek a termékek túl méretesek vagy nagyértékűek vagy nincsenek raktáron.
Amennyiben lát árat a termék mellett, de mégsem lehet kosárba tenni, legyen szíves leadni a megrendelését e-mailben az info@kerl.hu e-mail címre elküldve.
Bármiféle módosítást írásban kell megtenni, e-mailen keresztül, rendelésszámra hivatkozva.
Szállítással, illetve számlázással kapcsolatban csak akkor tudunk módosítani, ha még nem készült el a számla vagy nem került még becsomagolásra / feladásra a csomag vagy a külföldi gyártó be nem csomagolta azt felénk.
Alapvetően a rendelés leadás után néhány perccel küldünk egy automatikus üzenetet, hogy beérkezett a rendelése (Ez nem egyenlő egy megrendelés visszaigazolással!)
Előfordulhat, hogy elírás történt az Ön által megadott e-mail címben vagy az Ön által használt levelezőrendszer a SPAM / Levélszemét mappába tette az üzenetet, emiatt nem látta. Illetve rendszerhiba miatt nem érkezett be a megrendelés, ilyenkor egy bizonyos idő elteltével érdemes újra elküldeni.
Olyan termék megrendelése esetén, ami nincs raktáron előfordulhat egy kicsi csúszás amíg az aktuális raktárinformációkat megkapjuk a külföldi gyártó cégektől. Amennyiben munkatársaink 2-3 munkanapon belül nem válaszolják meg ajánlatkérését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Igen. De ez további egyeztetést igényel. Várhatóan ez jelentős többlet költséggel járhat Önnek.
80kg súlyhatárig a GLS futárszolgálat szállítja a mi telephelyünkről az Önök telephelyére a termékeket a szállítási költség pontban meghatározott feltételek szerint látható a weboldalon. 80kg feletti terméknél egyedi szállítási költséget számolunk fel. Erről kollégáink tájékoztatják Önöket a megrendeléskor vagy még előtte a kiküldött egyedi árajánlatunkban.
Előfordul, hogy a kért termék nincs magyarországi raktáron. Ilyenkor mindig teljes szállítási költséggel kell számolni a külföldi gyártól az Önök telephelyéig. Amennyiben személyesen kívánja átvenni a termékeket, ami nagyméretű és nem raktári termék a külföldi gyárból a mi telephelyünkig tartó út szállítási költségét kiszámlázzuk Önök felé.
Sajnos nem! A gyártók kifejezetten kérték, hogy senkit se irányítsunk hozzájuk, így erre nincs lehetőség.
Igen! A számlázás történhet EUR-ban vagy Forintban is. Amennyiben Ön EUR-ban szeretne fizetni kérje kollégáink segítségét elérhetőségeinken.
Igen! Telephelyünkön és webáruházunkban is választhatja bankkártyás vagy online (OTP Simplepay) bankkártyás fizetési módot. Ezen kívül készpénzes, banki utalásos és utánvét fizetést is választhat. Utánvételnél a kiszállításkor a szerződött futárszolgálatunknál is tud bankkártyával fizetni.
A 12 óráig leadott utánvételes megrendeléseket raktáron lévő termékek esetén még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. Így Ön azt a következő munkanapon megkapja. Előre utalás választása esetén díjbekérőt küldünk. A szállítást a teljes vételár beérkezése után tudjuk megkezdeni. Van sok nagy méretű, nagyértékű és nehéz termékünk, itt a szállításról kollégáink minden esetben egyeztetnek Önnel.
Igen! Minden esetben felhívjuk a vevőink figyelmét, hogy várják meg a pontos visszaigazolást, mert előfordulhat, hogy a termék nincs készleten vagy még nem készítettük össze a termékeket. A rendelés leadást követően azon dolgozunk, hogy ez az átfutási idő minél rövidebb legyen!
Telephelyünk (1172 Budapest 17. ker. Ferihegyi út 13.) hétköznap 08:00 és 16:00 között van nyitva, webes megrendeléseket legkésőbb 15.30-ig tudunk kiadni.
FONTOS! Kollégáink minden terméket gondosan és alaposan becsomagolnak a futárszolgálat által támasztott követelmények alapján. Amennyiben a csomag sérült, az a futárszolgálat hibája. Kérjük, ilyen esetekben az átvételkor készítsenek jegyzőkönyvet a futárral és készítsen fényképeket a sérült csomagról és haladéktalanul jelezze felénk az esetet. Jegyzőkönyv nélkül a futárszolgálat nem fogad el reklamációt, így mi sem tudunk intézkedni.
Néha mi is hibázhatunk. Kérjük, hogy minden esetben azonnal ellenőrizze le a csomag tartalmát. Mennyiségi és minőségi reklamációt az átvételtől számított 24 órán belül tudunk elfogadni. Reklamáció esetén gyorsan kivizsgáljuk a reklamációt. Ha mi hibáztunk, azt saját költségünkre, gyorsan korrigálni fogjuk.
Kérjük minél részletesebben töltse ki a szerviz lapunkat a weboldalon. Tapasztalataink szerint az esetek nagy részében csak valami egyszerű beállítási hiba okozza a zavart. Műszaki kollégánk megpróbál telefonon segíteni a beállításokban. Ha ez nem segít, juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a számlával és a részletes hibaleírással együtt. Ha telepített gépről van szó, kollégánk telefonon egyezett Önnel a tennivalókról.
Leegyszerűsítve az a magánszemély (aki nem kért adószámmal rendelkező vállalkozás részére számlát) csak standard raktáron lévő termékeinknél kérheti a vásárlásától való elállását 14 napon belül írásban, ha terméket nem használta és a csomagolása is eladható sérülésmentes állapotban van. Ebben az esetben a nem kívánt terméket juttassa el hozzánk és mi egy gyors átvizsgálást követően visszaadjuk annak a teljes vételárát levonva a keletkezett szállítási költséget, ha azt nem terheltük át a vevő részére. Bővebben az ÁSZF-ben olvashat erről.
A gyári garancia mértéke jellemzően 12 hónap. Ettől elkérő garancia időt mindig jelezzük a termék adatlapján. Meghibásodás esetén kérjük juttassák el a terméket szervizünkbe.
Ha nem lehetséges eljuttatni, mert telepített nagy gépről van szó ott, ha mi üzemeltük be szakszerűen a garancia teljeskörű és Önnek semmilyen költsége sincs. Kivéve, ha utólag kiderül, hogy a meghibásodást felhasználói hiba okozta! Ilyen esetben kiszállási díjat mindenképp kiszámlázunk. Ha nem mi üzemeltük be a gépet minden esetben van kiszállási költségünk. Amennyiben szükséges alkatrész azt díjmentesen biztosítjuk, de a szerviz munkadíját kiszámlázzuk.
Tapasztalatunk szerint a legtöbb meghibásodás a szakszerű beüzemelés és betanítás hiányával magyarázható, ahol kollégáink minden elmagyarázzák és apró de fontos részletekre is felhívják a gépkezelők figyelmét.
Mindkét esetben legjobb tudásunk szerint segítünk elintézni a felmerült problémákat.
Sőt! Vállaljuk nagyon sok olyan gép javítását is amit nem mi forgalmazunk vagy nem tőlünk vásárolta.
Jellemzően európai gyártók termékeit forgalmazzuk, így viszonylag gyorsan megérkezhet a kért alkatrész. Magyarországon csak a legjellemzőbb tartozékokat és alkatrészeket tarjuk raktáron. Kizárólag gyári alkatrészekkel foglalkozunk. Utángyártott alkatrészekkel mi nem foglalkozunk és azokra garanciát sem vállalunk.